Cicha noc...

Witam serdecznie w piatkowy wieczór.
Dziś mój wielki dzień :) Nie ukrywam, że mam małą tremę...

Na dziś przygotowałam kartkę świąteczną w mojej ulubionej od jakiegoś czasu technice akwarelowej.


Wystarczy farbka w dwóch odcieniach i odrobina wody, by uzyskać ciekawy, czasem bardzo zaskakujący efekt. 




Gwiazdki Craft-Style musnęłam tuszem w ciepłym odcieniu złota.
 Dle dodania głębi w tle, cienkopisem delikatne podkreśliłam fakturę na kartce. Dodałam napis na kostkach dystansowych i ostatecznie całość przykleiłąm na arkusz papieru z kolekcji Przesyłka Expresowa,



Wykorzystałam materiały dostępne w sklepie:

 tekturki Gwiazdki













Mam nadzieję, że taka dość nietypowa w swej stylistyce kartka świąteczna przypadła Wam do gustu i zainspirowałam Was choć odrobinę do własnych eksperymentów. 

Pozdrawiam 
\Marta De.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger