GOŚCINNA PROJEKTANTKA-KRAMI LUDKI

Witajcie Kochani:),
dziś naszym blogu ponownie gościmy
 
 

oddajemy głoś naszemu Gościowi:
Dziś znów mój dzień gościnnych występów. Tym razem przygotowałam świąteczną kartkę. 
Z zestawu papierów Anioły wykorzystałam jedną z kartek i dokładnie ją pocięłam;) 
Powstało z niej tło i Anioły, które umieściłam na warstwowo ułożonych wykrojnikowych serwetkach. 
Do tego odrobina brokatu na gazie, śpiewające ptaki na ośnieżonej gałęzi, taśma washi tape, stemplowany napis i efekt możecie obejrzeć poniżej:
 


 
Jeszcze raz bardzo dziękuję za gościnę w tym niezwykle twórczym i miłym miejscu:) 

użyte produkty:

my również dziękujemy Ci Ludkasz
za przepiękne inspiracje w tym miesiącu,
od których nie możemy oderwać oczu:)

pozdrawiam cieplutko:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger